wtorek, 25 sierpnia 2015

Dwie nominacje do LBA!

Wow! To już druga nominacja :)
Nominowała mnie gabii w. z bloga: http://nicniezdarzasiedwarazytaksamo.blogspot.com

  Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”.
    Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpromowanych, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia.
    Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała.
    Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.


             1. Ulubiona/e  ksiązka/i?
Dzięki za możliwość wymienienia kilku ;)
Harry Potter, Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy, Dary Anioła, Igrzyska Śmierci, Niezgodna, Rywalki, Gwiazd Naszych Wina…

             2. Ulubiony/e  film/y?
Gwiezdne Wojny ;)

             3. Ulubiony serial?
Nie oglądam telewizji, więc serialów też nie.

             4. Masz rodzeństwo?
Tak, mam młodszą siostrę.

             5. Zwierzątko?
Niestety nie mam, ale chciałabym mieć świnkę morską.

             6. Od kiedy jesteś potterhead?
Jestem Potterhead od czterech lat.

             7. Z skąd pomysł na taki temat bloga ?
Po prostu wymyśliłam motyw Złotego Zmieniacza Czasu. Myślałam, że bardzo oryginalnie, ale teraz wiem, że to popularny wątek :)
Najpierw chciałam przenieść Hermionę, ale potem zdecydowałam się na Ginny.

             8. Ulubiony paring z HP?
Lubię Charry, Huna i Hinny :) Ostatnio polubiłam też Fremione, Dramione, Blinny i Hansy ;)

             9. Co myślisz o moim blogu?
Nie wiedziałam, że piszesz, więc teraz przeczytałam prawie cały.
Pomysł bardzo fajny :) Niestety są błędy.

             10. Czytałaś cały tom HP?
Wszystkie tomy po kilka razy przeczytałam :)

             11. Spodziewałaś się nominacji?
Nie. Naprawdę mnie zaskoczyłaś, bo nie wiedziałam, że piszę tak dobrze, że już dwie nominacje dostałam ;)

Trzecia nominacja:
Liseq z bloga: http://emily-fox-life-in-hogwart.blogspot.com

1. Lubisz czytać książki czy wolisz oglądać filmy? Dlaczego?
Czytać książki :) Mogę sama wyobrazić sobie wygląd bohaterów czy przebieg jakieś sceny. Dopiero potem lubię oglądnąć ekranizację i porównać sobie.

2. Jaki jest Twój ulubiony bohater z HP?
Lubię Hermionę, Ginny i bliźniaków :) Jednego trudno wymienić.

3. Twój ulubiony owoc?
Arbuz! *·*

4. Czy już teraz uważasz że nie umiem wymyślać pytań? xD
Heh, tak xD Po ostatnim pytaniu, ale dwa pierwsze bardzo dobre. I to też ;)

5. Jakiego koloru masz włosy?
Brązowe.

6. Twoja ulubiona część HP?
Lubię „Więźnia Azkabanu” , „Zakon Feniksa” i „Insygnia Śmierci”.

7. Grasz na jakimś instrumencie?
Nie, nie gram, ale śpiewam.

8. Uprawiasz jakiś sport?
Tak, lekkoatletykę i szachy.

9. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Delfin i świnka morska ^·^. Niestety nie mam żadnego zwierzątka.
 
10. Mieszkasz w mieście czy na wsi?
W mieście i to dość dużym.

11. Gdzie byś chciała wyjechać na wakacje?
Do Paryża! Zdecydowanie :)

Dziękuję serdecznie, bo trzech nominacji to ja się nie spodziewałam.
Nie nominuję nikogo, bo 11 świetnych blogów wymieniłam w poprzedniej nominacji, całkiem niedawno, więc…

No to do piątku :) Dodam wtedy epilog ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zaczarowani

Witches Broom