sobota, 5 września 2015

Posłowie

Blog ma tylko 10 rozdziałów + Prolog + Epilog, więc czuję się zobowiązana wyjaśnić czemu tyle.
Dodatkowo ten post powstał po to, bym mogła podziękować tym, którzy byli ze mną od początku i tym, którzy dołączyli dopiero później.

Zaczęłam tę historię pod wpływem impulsu, tu wygrałam konkurs na miniaturkę, tu przeczytałam jakieś fajne fanfiction i doszłam do wniosku, że ja też chcę pisać.

Dlaczego tak krótko?
Pomysł miałam, wszystko sobie na rozdziały rozłożyłam. Początkowo planowałam 12 części, ale byłyby za krótkie.
Teraz zastanawiam się ile osób po prostu chciałoby dalej czytać, to co piszę, a ile uważa, że w porządnym opowiadaniu w dziesiątym rozdziale dopiero powinna się rozwinąć akcja.

Bloga założyłam, by się przekonać jak inni postrzegają to jak piszę. Widzę, że się spodobało :)
Nie spodziewałam się tylu czytelników. Teraz, gdy piszę to dzień po opublikowaniu Epilogu, mam 10 obserwatorów, 127 komentarzy i prawie 9400 wyświetleń. (Co z tego, że prawie połowa komów jest moja, jako odpowiedzi na komentarzy innych).
Dodajmy do tego 3 nominacje do LBA i wychodzi, że jednak umiem pisać :)

W każdym razie, chciałam przede wszystkim skończyć tą historię, a nie przedłużać jej.
Gdybym wiedziała, że historia się przyjmie, postarałabym się pociągnąć ten temat.
Teraz zacznę pisać coś nowego. Mam nadzieję, że chętnie to przeczytacie. Obiecuję, że w nowe opowiadanie włoże całe serce i będzie ono długie.

To teraz: podziękowania!

Dziękuję wszystkim, którzy czytali i komentowali <3
Szczególnie dziękuję:
  • Optimist, której komentarze były naprawdę długie :*
  • gabii w., która dużo komentowała i nominowała mnie do LBA
  • Emily Addams i oNyks Xyz, które były ze mną od początku
  • Oczywiście mojej kochanej becie - Pannie Drapelli *·*

    Mam nadzieję, że wpadniecie na nowego bloga: http://zyj-szczesliwie-nowe-pokolenie.blogspot.com/

    Na koniec wstawiam moją pierwszą pracę w gimpie :)
    Chciałam zrobić z niej nagłówek, ale stwierdziłam, że ten szablon jest za ładny, by go zmieniać, a moja praca za brzydka ;)

    CREDITY: Nie mam pojęcia, więc podam wszystkie blogi, z których mam tekstury:
  • http://breatherain.blogspot.com/
  • http://breatherain.blogspot.com/
  • http://rose-perdu.blogspot.com/

6 komentarzy:

  1. Liczyłem, że powiadomisz nas o jakiejś kontynuacji, drugiej części albo jakimkolwiek rozwinięciu ;)
    Niemniej cieszę się, że będziesz pisała coś jeszcze, bo przyjemnie się to czytało :P
    Pozdrawiam
    Rysiek ~ kiedyś Krystian N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowy bloga pisany przez Ciebie? No lepiej być nie może.
    Dzięki za podziękowanie :)
    Przyzanam, że miałam nadzieję na kontynuacje, ale nowy ff to jeszce większa radość. Masz super styl pisania i napewno będzie się dobrze czytało kolejną historię.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... Czuję się taka ważna :3 Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  4. powinnaś dać credit bloga graficznego.
    widzę, że korzystałaś z tekstur z innego bloga przy robieniu banera, więc powinnaś, inaczej to kradzież.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam,
    droga autorko trafiłam tutaj niedawno i musze powiedzieć, ze bardzo mi się spodobało, no cóż nie ma teraz za wiele czasu aby usiąść i czytać, ale możesz być pewna, że wszystko nadrobię... masz nową czytelniczkę... a także możesz być pewna, ze zajrzę i na Twój nowy blog...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej,
    Byłam pewna, że już to skomentowałam, ale okazało się wręcz przeciwnie, więc przychodzę ze spóźnionym komentarzem.
    Dziękuję za podziękowania :) Z wielką przyjemnością czytało mi się tego bloga i na pewno będę śledziła kolejnego. Życzę Ci mnóstwa weny i pomysłów :*
    Pozdrawiam serdecznie ♡
    Optimist

    OdpowiedzUsuń

Zaczarowani

Witches Broom